Ukončení sezóny 2004
sobota 23.10.2004
Tato akce se uskutečnila hlavně díky Mirovi z Frenštátu, který chtěl uspořádat nějakou vyjížďku na závěr sezóny. Zvolili jsme trasu tak, aby se této akce mohli zúčastnit i DH bikeři (kteří měli původně čekat na Velkém Javorníku, ale nakonec zvolili pohodlí lanovky:) , udělali jsme dva srazy (v Kopřivnici v 9. a ve Frenštátě v 10.hod.), abychom vyšli vstříc třeba i těm, kdo by chtěli dorazit vlakem, či auty a to bylo vše.

V den D, v sobotu 23.10. se nás v Kopřivnici před prodejnou CykloArt sešlo nečekané množství, 23 bikerů, což se fakt už hodně dlouho nestalo. Chvíli jsme čekali na prodavače Mirka, kterému unikl vzduch z tlumiče, ale nakonec jsme vyrazili bez něj. Naštěstí to však brzo s Hynkovou pomocí opravil a už na Janíkovce nás dojel.
Janíkova louka, Červený kámen

sjezd z Janíkovky na Lichnov

stejné místo, silničář Martin (v červeném) měl v technickém úseku trošku problém a tak se na chvilku "zasekl"
:-)

hned se však rozjel a ostatní tak uvolníl, někteří to však brali vpravo, po klidnější cestě

trasa kolem řeky na Frenštát, na špici Dušan (a vpravo dole stín jak fotografuji za jízdy)

Ve Frenštátě jsme na náměstí počkali do 10,10 hod. a bohužel se zde přidali jen asi 2 bikeři. Vyrazili jsme kolem řeky pod Raztoku a pak vlevo, kolem Noříčí na Pustevny.

náměstí ve Frenštátě, 2.sraz v 10.hod.

stezka kolem řeky ve Frenštátě

jeden strmý stoupák, kolem řeky pod Raztokou

stezka kolem řeky, kousek pod Raztokou

tohle už je v horní částí stoupání kolem Noříčí hory, výhled na Ondřejník, Kunčice a Stolovou

blížíme se k Pustevnám

tohle je foceno proti slunku, jde vidět ten velký mrak, co se dral na Pustevny...

při pohledu nazpět (na sever) bylo azuro (Hynek)

Roman

blížíme se k Pustevnám, jsme asi 400m od horní stanice lanovky a právě vjíždime do toho mraku

Na Pustevnách byla taková mlha, že jsme se tam ani nezdržovali (naše skupina). Většina bikerů tam už stejně byla dříve, buď odbočili v půlce kopce na druhém esíčku vlevo a jeli přímo na hřeben (je to rychlejší) a nebo byli i v terénu (kolem Noříčí hory) rychlejší. Kažopádně na Pustevnách jsem moc nefotil. Stačilo ale vyjet nad altánek Cyrilka a hned jsme byli z mraku ven (viz panorama č.2).

socha Radegast (Mira, Jarda a Hynek)

stejné místo (Mira, Jarda, Pavel a Roman)

kousek před Radhoštěm (?, Mirek a Bery)

horská chata Radegast na Radhošti

čekání před chatou

stejné místo

hřeben od chaty ke kapličce

společná fotka před kapličkou a sousoším Cyrila a Metoděje

(větší foto, 1200x700 pix., 163kB)

ve sjezdu byli samozřejmě nejrychlejší DH bikeři

Hynek, Mira, ...

další...

Dušan přijíždí později, "trošku" se zdržel na Pustevnách

pauza po pádu
:-)

V půlce sjezdu, u rozcestí, byla menší pauza, jeden DH biker měnil duši (viz panorama č.4). Ve druhé půlce sjezdu měl jiný DH biker pěknou smotku... škoda, že se mi to nepodařilo vyfotit :-)

Igor na "šikmé ploše"

Roman

sjezd z kopce Kání

stejné místo

tak tohle vzniklo spojením 5 fotek - všichni DH bikeři skáčou přes menší nerovnost na louce před Pinduli

Pindule

Dušan nám naplánoval menší zajížďku...
:-)

a tak jsme se vrátili na Pinduli s jeli po cestě

a tady sedíme u hospůdky Rekovice, nad můstkem

Rekovice

Miky, brod cestou zpátky, mezi Frenštátem a Lichnovem

Bery na stejném místě

výjezd od řeky na cestu

Panoramatické fotky

výhled z hřebenu Noříčí
výhled z hřebenu Noříčí - cesta po které jedeme, výhled zleva na Radhošť, v mraku vrchol Velkého Javorníku, Frenštát a vpravo Skalky-Ondřejník

(556 kB)

Cyrilka
výhled od Cyrilky na Frenštát, vpravo je vidět velký mrak, valící se přes Pustevny

(270 kB)

Radhošť
180° pohled na Radhošti, zcela vlevo hřeben a chata, odkud jsme přijeli a zcela vpravo my před kapličkou a mezitím výhled na Bečvy a protější kopce

(455 kB)

Černá-hora
menší panorama, pauza v polovině sjezdu z Radhoště na Pinduli, jeden DH biker měl defekt

(504 kB)

Anketní otázka
Na závěr bychom po vás chtěli, ať nám napíšete, jestli vás nenapadá nějaký lepší název akce. Název "Ukončení sezóny" je takový strohý, nezáživný,... Když někdo řekne "Padající listí", tak většina bikerů z okolí ví, že je to vyjížďka na závěr sezóny z Fryštáku. Když se řekne "Drtič", tak to také každý ví, o co se jedná.
Chceme tuto vyjížďku na závěr sezóny dělat pravidelně a chceme, aby se pro ni vžil nějaký název (jedno nebo dvouslovný), který bude tuto akci lépe charakterizovat. Napište nám na e-mail bikeklub(zavináč)cykloart.cz a nebo do formuláře vpravo (pokud nemáte e-mail, tak tam napište třeba x@x.cz ).

Technické info:
Všechny fotky zde jsou vyfoceny Nikonem CoolPix 2100. Originály jsou 1600x1200 (na požádaní mohu poslat). Celkem jsem vyfotil při této vyjížďce 191 fotek. Panoramatické fotky jsou vytvořeny programem Panorama Maker od Nikonu.

Můžete si i prohlédnout fotogalerii od Jardy
klikni klikni klikni

Zpět na předcházející stránku.

Beskydské MTB info | WWW rozcestník | seznam maratonů | Kopřivnický DRTIČ | CykloArt bike klub | beskydské trasy